luni, 6 decembrie 2010

Entitatile exista si conlucreaza cu noi!



Motto:
,,Entitatile exista si lucreaza asupra 
  noastra in masura in care noi o facem 
cu noi  insine!Ele exista pretutindeni!''

    La sfarsitul verii trecute  m-am pus  sa ma relaxez in pat ,fara sa intetionez deloc sa  practic  ceva. Am avut o experienta spontana .Capul meu exploda de energie si placere si aveam o presiune  foarte puternica la nivelul celui de al treilea ochi.Cand am deschis ochii am  vazut pentru prima oara ceea ce am vazut inainte doar in poze.

    Mai jos va voi prezenta poze cu entitati facute de mine ,cu  exceptia  uneia care  este facuta  de un prieten.
 


Poze facute in Arad unde a avut loc un fenomen OZN  in 1994,vezi linkurile de mai jos:



 


In salina Praid. 




Arteziana ,Piata Sfatului din Brasov. 




Sala Cavalerilor ,Castelul Huniazilor-Hunedoara.Cea mai frumoasa si evidenta entitate. 



In grota Sf. Ioan de la Prislop. 



 Poarta Sarutului -Tg.Jiu.




Poza facuta de un prieten.Sarmisegetusa Regia,lacasul sfant al dacilor. 


    
       

Un comentariu:

  1. Am si eu una :) (copiaza link`ul in browser)

    http://imageshack.com/a/img34/6536/spvr.jpg

    RăspundețiȘtergere