sâmbătă, 5 martie 2011

Cine suntem?!-Jiddu Krishnamurti

A cincea intrebare este: Cine esti tu? Este o intrebare importanta ?
Sau , vrei sa spui?Cine sunt eu?Nu cine esti tu?Cine sunt eu?Si daca iti
spun cine sunt eu,cine sunt…Ce conteaza?Este doar curiozitate,nu-i asa?
Este ca si cum ai citi un meniu.ergi acolo la restaurant si mananci ar cand
stai inafara restaurantului si citesti meniul, i-ti va satisface foamea?Deci...
Sa-ti spun cine sunt?Cine sunt eu?este într-adevăr destul de lipsit de sens
                     In primul rand,eu sunt nimeni.Asa este?Asta e tot..Este foarte simplu asa...

eu nu exist.Dar ce este important , este:Cine esti tu? Ce esti...Ce esti tu?
Cand ei te intreaba,cine esti tu?Ei sunt...Intrebarea aceea implica.Ca esti
cineva foarte special,atunci incerc sa te imit.Felul cum mergi,cum vorbesti
sau,felul cum te speli pe dinti sau ce o mai fi.Incerc sa te imit.Este caracteristic
sablonului nostru,intelegi?Cum ar fi un erou,un om iluminat,sau un guru
intelegi , incerc sa copiez orice faci tu. Devine o absurditate prosteasca,
intelegi?Copilaresc...sa imiti pe cineva.Si nu suntem noi rezultatul a multor
imitatii?Religiile...au spus. Ele nu au folosit cuvantul imitatie , dar..
sa treci dincolo,sa te abandonezi.Urmeaza-ma,Eu sunt asta,Eu sunt aceea.
Venereaza-ma,nu-i asa?Toate acestea sunt...ceea ce esti tu ? In scoala noi
 Imitam.Te rog..acumularea de cunostinte este imitatie.Si.desigur asta este
si moda,rochie scurta,rochie lunga,par scurt,par lung,barba,nu imitatie,imitatie,
imitatie.Si deasemena noi imitam,launtric noi stim asta.Dar ca sa cunosti
cine esti.Cine esti?Nu cine este vorbitorul...este mult prea putin important
Ca sa aflii cine esti...trebuie sa te intrebi.Tu esti,istoria umanitatii.Este asta adevarat...foarte mult.Daca intradevar, intelegi ,este o imensitate...
Vitalitate,energie,frumusete,iubire,Deoarece...nu dureazaO mica entitate,
zbuciumata intr-un colt al pamantului.Esti o parte acestuia...a intregii umanitati
Este o imensa responsabilitate,vitalitate,frumusete,iubire...
Dar cei mai multi,nu vad asta cum suntem majoritatea dintre noi,in relatie cu
noi insine.Cu problema noastra personala,supararea noastra,si altele.Si ca sa...
 iesi din acest cerc vicios...Pare aproape imposibil...Deoarece suntem asa de...
...conditionati,programati ca un calculator incat nu putem sa ...invatam ceva nou!
Computerul poate,dar noi nu Intelege-ti care este tragedia.Masina pe care am creat-o,calculatorul poate invata,mult mai repede,mult...infinit mai mult,decat pot,
decat poate creierul uman.Si creierul a invenatat ca,el a...devenit o masina
ultrainteligenta.În cazul în care noi, creierul nostru este uşor lent, papusa ...
Deoarece,ne-am conformat,am ascultat,gur-ul,preotul,ceea ce a iesit este rezulatul ascultarii?Iar cand te impotrivestiCa un revolutionar,si ca un terorist,care este ceva superficial,schimband orientarea politicaAşa numita societate ... Societatea este doar relaţia dintre oameniSi...Noi vorbim despre revolutieNu una fizica...Ci de...revolutia psihologica.In care nu este cat de putin conformista.Trebuie să imbraci alte haine,
pentru că sunteţi în această ţară.Si sa va imbracati cu hainele indienilor.Asta nu e conformism, nu-i nimic, copilărescDar ... lăuntric.Nu un sentiment de supunere
Conformarea exista,cand exista comparative.Dar o minte,care este...total libera de comparatiiAsta e...Sa inveti ,sa observi intregul tau trecut,care l-ai acumulat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu