vineri, 27 ianuarie 2012

Cind vine intelegerea uiti tot ce ai invatat!

Când vine înţelegerea, nu mai există .nici bun, nici a rău. Din cauza
ignoranţei tu spui: ,,eu m-am născut şi ;voi muri”. Corpul moare, tu
nu mori.Atunci de ce să te nelinişteşti? Tuturor le este frică de
moarte, nimeni nu vrea  să  moară.   Egoul  nu vrea să moară..
Nu trebuie să te nelinişteşti,  tu  eşti  întotdeauna  cu  Maestrul.

Niciodată nu eşti departede el; Dacă spui că totul este adevărat
,,atunci trebuie să practici că nimic nu este adevărat, inclusiv eu
 însumi. Eu nu exist. Casa nu spune „eu nu sunt 0 casă”, glastra de
 flori nu spune „eu sunt o glastră”. Tu dai nume şi astfel eşti un
diavol. Tu faci mulţi, mulţidiavoli' din tine însuţi. Cum ai putea
dobândi fericirea?Ravanna (egoul) trebuiesă fie ucis de Rama.
Când spui „eu sunt”, diavolul continuă să trăiască. Dacă  tu  nu
exişti, atunci nimic nu există. Eu  sunt  peste  tot  şi în toate -
aceasta' trebuie  să  fie înţelegerea ta. Nici măcar practica nu e
necesară. Nici credinţa nu e necesară.Tu eşti Acela chiar în clipa
aceasta, ce altceva mai este de adăugat?Maestrul trebuie să-ţi
spună lucrurile acestea pentrucă tu ai uitat de tine însuţi şi nu mai
 ştii. Maestrul îţi dă direcţia şi ,tu trebuie să-1 urmezi, nu-i aşa?
Astfel, tu ajungi la destinaţie. Acela nu moare nícicând, nu se
naşte vreodată, nu vine şi nu pleacă niciodată.Sclavia şi
libertatea nu există, toate sunt gânduri.

Sursa;Iluzie si Realitate-Dialoguri despre starea fara de stare
(Ranjit Maharaj)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu